Aktiesnakken — Juli 2012
-
Det er jo netop en af grundende til ikke at have dem !! Men som jeg ser det, så kommer hverken Folotyn eller Belinostat på markedet i andet end PTCL de næste mange år, så vil gerne se lidt flere beviser for, at købet af Allos ikke er for at dække evt. fejlslagne data i PTCL med belinostat (ikke lidt bedre middelmådige data i PTCL).
-
man køber jo ikke allos for at dække belinostat ind? selvom belinostat fejlede kunne man jo ligeså godt have valgt et andet produkt end ligepræcis folotyn. grunden til man vælger allos er jo netop den gode pris samt at deres unikke sælgere skal bruges til at få gang i zevalin salget.
-
herligt

-
brud af 60 ville være en fryd - ville ligne købssignal
-
spectrum falder en del . smed 3.000 på SL i 16,3
-
parabolsk SAR brudt nedad - kan være det var alt for nu mht. stigninger - den er jo steget rigtig meget. nu afventer jeg lige WK juni - Q2 og Allos
-
jeps. det ved jeg ikke 20-31 juli er mit gæt
-
har en del kapital udenfor nu - passer mig fint nok da jeg skal på sommerferie.
-
har stadig 7.000 stk.
det var alle CFD'erne der røg. 70.000 i depotet ca. -
tror det er sværere - men det er skam ikke umuligt. den er illikvid pt. mange har nok ferie. stor forskel mellem bud og udbud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind