Aktiesnakken — Juli 2012
-
Der kunne vel også være andre aktører, der vil købe over 10 procent således SPPI bliver tvunget til at gtive en højere pris. Nå men det vil tiden vise...
-
Ja, spørgsmålet er vel, hvor vigtigt virksomhedskøbet af Allos er for SPPI
-
tror faktisk det er ret vigtigt. For det er en vanvittig billig kurs. de betaler knap 100 millioner $ for Folotyn der omsætter 55 om året pt. bare og er i udvikling mod flere indikationer. Herudover får de agang til alle Allos meget dygtige sælgere som også kan sælge Zevalin (samme læger) samt senere Belinostat - så det er faktisk et vigtigt aktiv for SPPI - så de ikke selv skal uddanne deres sælgere til PTCL markedet
-
Jo det er kliniske forsøg
så er der altid bekymringer 
-
men igen - det ville være et slag for SPPI - ingen tvivl - men stadig ikke en katastrofe.
-
selvfølgelig er det ikke godt at først Apaziquone og så Belinostat svigter phase III.. men lad os nu se PTCL først. 20% ORR er der mulighed for. Phase II viste jo 32%, dog på et spinkelt patientgrundlag
-
hvorfor nager det dig når du ingen topoaktier har? så kan du jo reelt være ligeglad?
-
Folotyn er et helt andet stof end Belinostat - opbygget fuldstændig forskelligt og langt længere fremme i udviklingen. Men som jeg skriver længere nede tror jeg ligeså meget at det er Allos 40-50 dygtige sælgere spectrum gerne vil have. De sælgere er efter hvad jeg hører rigtig skarpe. Og de vil så også kunne sælge Zevalin og senere Belinostat
-
Det er jo netop en af grundende til ikke at have dem !! Men som jeg ser det, så kommer hverken Folotyn eller Belinostat på markedet i andet end PTCL de næste mange år, så vil gerne se lidt flere beviser for, at købet af Allos ikke er for at dække evt. fejlslagne data i PTCL med belinostat (ikke lidt bedre middelmådige data i PTCL).
-
man køber jo ikke allos for at dække belinostat ind? selvom belinostat fejlede kunne man jo ligeså godt have valgt et andet produkt end ligepræcis folotyn. grunden til man vælger allos er jo netop den gode pris samt at deres unikke sælgere skal bruges til at få gang i zevalin salget.
-
herligt

-
brud af 60 ville være en fryd - ville ligne købssignal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind