Aktiesnakken — Juli 2012
-
REC endte på 2,02 det er tæt på ATL som er 1,96 var den ikke i kurs 300 for et stykke tid siden...hmm jeg skulle have investeret i noget med udledning af kviksølv eller måske afbrænding af spildolie i fri natur.
-
de amerikanske markeder falder igen en del. SPPI er i grøn - hvis den ender i grøn på sådan en dag begynder jeg at tro der er noget om min teori

-
nu har i ikke QCOR vel?
-
uden nyheder har shorterne lige lavet fælles angreb idag og banket den ned med 20%
-
udløst mange mange SL på deres vej
-
det er 16,8 sppi skal holde sig over. 59,5 millioner aktier
-
den skal jo have en korrektion. spørgsmålet var hvornår den kom.
-
lad os lige se luk først
-
rolig nu -1,88 nu. skal vi ikke se om den lukker over de 16,8

-
og dermed 1 bia. $ cap
-
hvorfor har du dog også VWS ? er du sadomasochist ?
-
hold øje med SPPI de sidste 30 min. pt. 1,79 - hvis de lige klemmer den over 1,8 tror jeg roligt du kan regne med at det er spectrums tilbagekøbsprogram. :=
-
ærgelig man ikke kan se mæglerstatistik i USA.
-
sppi 1,82 5 min før luk
haha det er så tydeligt det er. de vil have luk over 16,80
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind