Aktiesnakken — Juli 2012
-
?
-
men læg mærke til at vi nu har et salgs ratio på 8:1 Det kan godt være lidt hårdt i en sommerperiode. Der er en der ligger med en post på 55000 på 71,6 og det er en markering af noget som jeg ikke forstår
-
men sukker - hvis Dara kan være direkte celledræbende som der er indikationer på - er det så ikke bedre at slå til så hårdt som muligt - for virkelig at ramme kræften istedet for blot at vedligeholde ved små doser?
-
måske vil han veksle rigtigt mange deromkring
-
1989 - hvis du allerede ved 4 mg har daratumuab svømmende rundt som ikke binder til CD38, så giver det muligvis ikke meget mening at øge dosis. Har dog ikke kigget grundigt på data - og muligvis jeg heller ikke vil forstå det til bunds, men det var blot det jeg tænkte !
-
UBS er iøvrigt på igen til dem der spurgte igår
-
tak for god forklaring sukker
-
hvem går på ferie en tirsdag?
-
er det ikke kl 14, de plejer at komme tilbage i kampen
-
25,2 det er en del
-
hvis aka kan placere genmab, zealand, topo og veloxis samme dag - så kommer jeg helt sikkert
-
zealand og gen er klart dem jeg helst vil til, og ville være irriterende hvis det var 2 forskellige dage
koster jo penge at komme til KBH - især hvis man ikke kan time det samme med et andet møde derovre 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind