Aktiesnakken — Juli 2012
-
Genmab er selvfølgelig steget pænt og vi er mit i sommerferien, så hvis CBA, ENS stopper deres opkøb ved man aldrig helt hvor kursen lander. Dog er Genmab steget på gode nyheder og en aftale på Daratumumab må lure i horizonten, så tror ikke den falder helt sammen !
-
godt med kritisk input Conner! Det er derfor vi er her.
-
ja aktieinvestering er i mine øjne FØRST OG FREMMEST en øvelse i risikohåndtering. Ikke om at tjene mest. Det er om at tjene mest med den mindste risiko
-
Jeg er meget mere imponeret over arbitrage råd end om at denne eller hin aktier stiger 100% om x måneder. For arbitrage er sikkert, det andet er spekulation
-
Dermed IKKE sagt at Genmab ikke stiger, for det vil den gøre (tror jeg) sålænge Carnegie er i markedet på den aggressive facon
-
@Olskar. Det er nyt og det er på sin vis den gamle måde jeg investerede på. Men GN/Countrywide og Genmab har lært mig at upside kan købes for dyrt
-
Jeg vil hellere have ro, renlighed og regelmæssighed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind