Aktiesnakken — Juni 2012
-
den er dog også begunstiget af en god dag må markedet generelt
-
den har været nede med 6%
-
det bør og skal også koste på kursen
-
tror du ikike de ve med at startede fase 3 forsøg op som du nævnte i formiddags?
-
venter
-
det betyder ikke noget for mig. Belinostat er lille i spectrum sammenhæng.
-
Det er derfor jeg har været så stor fortaler for SPPI. Spectrum arbejder med en divertified (stavning) pipeline - de går efter multiple revenues. De ryster kriser af sig (A og B) og kører videre for fuld styrke.
-
Jeg har altid fra et spectrum synspunkt anset PTCL som vigtigst fordi det er langt tættere på markedet.
-
hvad der sker med Belinostat mod solide tumorer. Det ved jeg ikke. De arbejder vidst på et randomiseret phase II mod PTCL. og måske et phase III mod bladder
-
Måske det er noget for jer medicin fætre: "Roche failed to report 80,000 drug files" http://www.newscientist.com/article/dn22001-pharma-giant-failed-to-report-80000-drug-files.html
-
Det kan være stærkt positivt for arzerra
-
Genentech det er jo ritux?
-
Wolters Kluvers?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind