Aktiesnakken — Juni 2012
-
Tror måske Raj gerne vil have topo nu?
-
de skal trods alt betale mange milestones + 100 millioner kr. i royalty om året
-
cash er vist ca. 90mil (mener at huske det giver ca. 50 oere/aktie) - og som i1989 siger saa er det maaske peanuts for SPPI ifht. milestons
-
ca. 200 mil. $ så over 1 milliard DKK
-
og tjener ca. 30-40 mio. $ i kvartalet pt.
-
I1989 - det bekymre mig stadig at SPPI køber Allos og at PTCL data trækker, så frygter lidt endnu en grim overraskelse ! Havde jeg aktier ville jeg helt sikkert beholde dem i nuværende niveau og håber det arter sig lidt eller PTCL redder den hjem
-
PFS på 0 procent er lidt svært at forklare, men et bud kan være, at patienterne er så syge, så selv om du umiddelbart ser et hurtigt respons, så overtager kræften desværre situationen meget hurtigt igen - derved når det ikke at få den store betydning for PFS og nok heller ikke OS (der er chancen dog endnu). Ligeledes derfor jeg skriver, at i mindre syge patienter kan belinostat måske have en chance - men risikoen er blevet større og hvor tør man ofte pengene.
-
jeg satser som sagt på spectrum
-
kikser PTCL har vi folotyn
-
Kan kun sige igen igen at jeg er glad for jeg satsede på spectrum og ikke topo
-
men spectrum skal dog også snart have succes i klinikken. Fusilev kan ikke blive ved at trække læsset
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind