Aktiesnakken — Juni 2012
-
-
vil sige sådan her. jeg er glad for at jeg kun har en lottokupon i Topo og ikke er tungt inde. spectrum gør mig mere tryg.
-
er du stadig ikke tryg ved Belinostat eller hvad sukker?
-
doji: Apaziquone er ikke død. Den er pt. i phase III i multiple installations. data kommer nok i 2015
-
så ja 3 år forsinket

-
nå det dig der har lagt det chart op http://medicoinvestor.com/chart-updates-june/
-
Ja der står investor1989 i byline

-
Angående belinostat, så er jeg hverken tryg eller utryg - aner ganske enkelt ikke hvad jeg skal forvente. Synes der er mange modstridende ting - hvilket i princippet er mit vigtigste holdepunkt i investeringer. Kan jeg ikke se logikken, så står jeg af !
-
Det er nok også en fair betragtning at du ligesom siger - vis mig hvad du kan før du hopper på
-
men er du ikke enig i at det ikke så meget er resultaterne men mere hvad de vil bruge dem til der er vigtige?
-
Begge dele, for er resultaterne voldsomt gode > 40% eller så, så skal de nok bliver brugt. Jeg forventer PFS forbedring < 40% og jo lavere forbedringer er des mere nervøs kan man være for, hvad de evt kan bruges til - og hvor klar Topo er i spyttet !
-
mht den spanske auction i dag fik de solgt det de ville, men til meget højere renter - €1,6mia 3mdr til 2.36% mod 0.84% sidste måned og €1,48 mia 6mdr til 3.23% mod 1.73% sidste måned
-
har du nok ret i sukker. Håber på det bedste. Især for de dødsyge CUP patienter
-
ja
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind