Aktiesnakken — Juni 2012
-

-
Spectrums kurs er jo hårdt styret af short, så for en lidt udenforstående som mig, så kan jeg ikke forudsige bevægelserne, men hvis du ser bort fra dette, så vil kursen da bliver tynget af specielt Apaziquone, men også af Belinostat, men jeg kan sagtens følge dine betragtninger angående....
-
det er blylodseffekten
-
enig. Jeg kan også bedre lide genmab og især zealand i DK
-
de låner jo nye aktier hele tiden. Jeg har også en formodning om at ikke dem alle er shortet men simpelthen blot udlånt.
-
du kan jo godt låne 10% af aktierne uden at sælge dem i markedet, hvis du har en forventning om at du skal udnytte dem senere
-
men man kan sige Apaziquone var jo et meget vigtigt stort phase III - CUP er trods alt kun et phase II (selvom de gerne vil gøre det til andet på EI)
-
-
vil sige sådan her. jeg er glad for at jeg kun har en lottokupon i Topo og ikke er tungt inde. spectrum gør mig mere tryg.
-
er du stadig ikke tryg ved Belinostat eller hvad sukker?
-
doji: Apaziquone er ikke død. Den er pt. i phase III i multiple installations. data kommer nok i 2015
-
så ja 3 år forsinket

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind