Aktiesnakken — Juni 2012
-
ja, Topo bliver vanvittigt spændende.
-
er også rimeligt inde i BioPorto som skulle komme med en dis. aftale i Q2 dvs. denne uge
-
hej investor1898. mht vestas så købte jeg dagen før Q2 2011 regnskab da jeg havde analyseret mig frem til at vestas ville overraske positivt mht oms/indtjening i forhold til hvad markedet menete. Det gik også fint. Vestas overraskede markedet dagen efter og aktien steg ganske voldsomt
-
Senere på året kom så shock medlingen omkring de tekniske problemer med gridstreamerne som gjorde at mange møller ikke kunne leveres i 2011 men først fra 2012. Og dertil at v112 cost var for høj
-
ja okay, hvis så du solgte igen var det jo fint handlet

-
Jeg solgte det hele lige før Q1
-
Dog med et tab
-
men jeg har længe skrevet om de udfordringer vestas står overfor i både 2012 og 2013
-
hvordan ser du en mulig entry
-
rent nøgletals mæssigt mener jeg faktisk kursen er pænt attraktivt på dette niveau. Men der er blot så dårlig stemning omkring aktien at der skal noget for ALVOR positivt til før jeg tror den flytter sig
-
morten langer siger man godt kan begynde at købe 10-20% af dem man vil have nu og så hellere tage resten ved emission i kurs 25
-
Så derfor vil jeg ikke blive overrasket hvis den fortsætter med at falde ned mod måske 25
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind