Aktiesnakken — Juni 2012
-
så begynder vi snart at realitets forhandle med kurs 52 i Genmab

-
kom nu venner fra Carnegie. I ved at I skal have dem og det ved vi også. Enough with the dancing around

-
jeg tror desværre Monti bliver skuffet til mødet med Merkel - de gentager jo efterhånden nærmest dagligt at de ik vil dele gældsbyrde uden strammere regler osv, og at de ik vil/kan lade ECB gå amok og kaste penge efter landene i syd
-
det ville også være dødsstødet for ECB
-
sådan

-
kan begynde at se en del snak om en Italiensk exit fra euroen nu også - "..Silvio Berlusconi said his PdL party would hold a forum in mid-July with "nobel prize winners" on whether Italy should return to the lira. "It is not blasphemy to talk of leaving the euro," he said in carefully scripted remarks. "
-
se tingene er meget nemmere når man taler sammen
-
jeg tror det er i 53 det store slag skal stå
-
carnegie blev IKKE færdig igår. Det kan jeg ikke tro
-
har du et target på genmab aka?
-
jeg tror den går relativt pænt op hvis de annoncerer en aftale på dara.
-
og en aftale kan komme indenfor x-?dage/uger eller?
-
den går minimum upfront beløbet op og aftalen kommer måske i løbet af q3
-
så hvis de får en aftale på 75 mill USD så burde der ligger 10 kurs point i den
-
og så kunne det jo være at interessen steg for den lille "perle"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind