Aktiesnakken — Juni 2012
-
morgens
-
carnegie har lige dyppet fødderne i Genmab, men de skal nok rykke i løbet af dagen
-
33000 stk i forgårs og 16000 stk igår. De skal have mere, igår begyndte de først om eftermiddagen. Når der står autotrade hos netfonds betyder det så at det er en algoritme handel?
-
Det håber jeg da ikke. De er jo (næsten) alle autotrade. Jeg prøvede at klikke på 'hjælp'. http://www.netfonds.no/quotes/tradelog.php?paper=VWS.CPH&help=t
-
det kan godt lyde rigtig
-
nu er jeg jo kommet til at følge det lidt. Det er ret spændende at følge den ordredybde
-
de skal have mere

-
prøv at se de link jeg postede igår. Hvis de køber ind til deres biotek fund så skal de nok have en del
-
spørgsmålet er hvor lang tid de har til det, og selvfølgelig hvor mange
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Well, flot nok at se den i plus idag