Aktiesnakken — Juni 2012
-
det bliver nok en cash aftale som skal få markedet til at interessere sig for dem igen
-
Ja jeg tror faktisk også det er Daratumumab og den ASCO conf der rykker i den nu
-
jeg hører ikke rigtigt nogle rygter, men det ville jo også være ret godt
-
men altså 9769 styk er ikke møj.
-
tror I ikke det er analystikernes papirer der så småt er kommet i omløb efter asco?
-
her kan I se dybderne. Hvis sælgerne ikke melder sig under fanerne kan det blive dyrt at få volume ind i den. http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=GEN&exchange=CPH&depth=200
-
men der er vel ikke meget der tyder på at det er de store der er på vej ind. Jeg tænker mest på at det er nogle rige private banking kunder som har fået en analyse stukket i hånden
-
av den enes død...den andens brød
-
Hvis jeg har handlet aktier gennem min bank, kan jeg så få ført dem over i et depot på Nordnet? Og kan jeg overhovedet have et depot på Nordnet i en alder af 16 år?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind