Aktiesnakken — Juni 2012
-
det gør det også
-
det er de også blevet
-
Pt er det bare en forskningsaftale, hvor man ser om man kan kombinere den hemmelige partner nye drug conjugate med Genmabs nye bispecifikke antistoffer, så pt er der ikke ret mange penge involveret. Hvis dette ADC-bispecifikke antistof viser sit værd bliver der lavet en licansaftale og så bliver partneren offentliggjort og der falder muffer af til Genmab såfremt, at der er den hemmelige partner der får størstedelen af rettighederne til stoffet !
-

-
de må godt lave flere aftaler tak

-
I biotek skal man ikke frygte,man skal håbe ...

-
jeg synes frygt er et legitimt arsenal overfor biotek aktier
-
Jeg håber på CLL ,Lcp tacro,belinostat,huntexil,prostvac.. Ok jeg ved at en del vil fejle,men bare en klarer sig blir det alligevel en god satsning. Med frygt skal man afvente og stå udenfor ?
-
biotek tilhører det mest risikable segment indenfor investering, så man skal have spredt sig ret godt ud i andre brancher også
-
og jeg tror egentligt lektien for mig har været at man skal være tættere på pengene for at få multiplerne. Og at det meste har været alt for højt værdisat i DK når man taler risk-reward
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind