Aktiesnakken — Marts 2012
-
Centa nu er du vel også all in i NS med kurs 16 så pyt med PAN
-
Hvis nogen af jer lige har 2 min, vil jeg meget gerne have noget feedback på min hjemmeside. Mest af alt vil jeg dog gerne have nogle fif til, hvad jeg mere kunne skrive om, jeg har personligt selv tænkt lidt på en blog. Jeg skal i hvert fald finde mange flere ting til hjemmesiden. Har i evt. nogle bud på et andet billede for oven? www.newinvestor.dk

-
Hej Mathias. Måske du skal finde en måde du kan differentiere dig på? Generelle nyheder får man andetsteds, og der er rigeligt der forsøger at gætte på hvorfor markedet gjorde det ene eller andet.. Hvad med at finde nogle selskaber du kan følge meget tæt og skrive om dem i stedet? Eksempelvis som DrueAgurken gør med medicoinvestor.com. Alternativt kan du jo skrive analyser, hvis du kan, men husk du ikke må rådgive!
-
generelle nyheder har jeg aftalt med mig selv, at jeg lige vil smide ind. Jeg leder bare efter noget andet, noget der gør hjemmesiden speciel i forhold til andre investor hjemmesider

-
måske en blok, men tror ikke at specieliesere sig inden for ét område bliver til noget

-
Det går da en smule ned af, men det er ikke ligefrem noget voldsomt fald..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind