Aktiesnakken — Marts 2012
-
jeg har også lagt lidt til side til en lille korrektion eller gevinsthjemtagning.
-
golf.. det er er ikke os der skal styre din PF...
-
matihas jeg interessere mig ikke for torm så har som sådan ikke nogen ide om de kan overleve eller ej
-
Nej, men du foreslår at tage profit, så har du vel en idé om hvor den skal tages? ellers er det vel bare det samme som AKA siger "husk at tage profit" men den skal jo bakkes op, jo heller ikke sikkert jeg gør det, men så har jeg lidt til min kina bog

-
hvergang man investerer om det er i aktier eller i et firma, er TIDSPUNKTET alt afgørende, det handler om at starte og slutte på rigtige tidspunkt, Vestas vinder jo stort fordi de startede før de andre o.s.v. Sådan var det også med min entre på Børsen, i flg. aftale med mine rådgivere var tidspunktet rigtigt, det samme sagde de i øvrigt i 2007, men igen ser det ud til at heldet følger de tossede. Så når i snakker om at tage profit, har i vel gjort jer en tanke om hvilke aktier, det er klogest at
-
hvis vi vidste hvad der ville ske mandag ville vi alle være rige.. normalt når jeg tager gevinst så tager jeg efter hvilken risiko de har og hvor meget de er steget og min egen strategi..
-
og det er der du skal bestemme dig for hvad du vil..
-
Ok Rune, så er vi enige, så når der skrives tag gevinst er det bare noget vi bruger herinde, for at hygge lidt, da vi formoder alle har en hjemtagelses strategi... Kunne nu godt tænke mig at når man anbefalede at tage hjem, at man f.eks.
sagde "tag profit i Sjælsø, den har snart nået max" -
tja det kan være generelt på hele markedet med også på enkelte aktier.. hvis du mener en aktie er steget meget så er det vel meget fornuftigt at tage gevinsten,
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind