Aktiesnakken — Marts 2012
-
ja det tør siges 10 min og VWS er allerede oppe med 2,3%
-
aktien.. hvilken ordre igår?? jeg mindes ikke at der var nogen ordre igår??
-
den 12 er jeg godt klar over, det var også derfor jeg ikke lige kunne forstå at der også var en ordre igår...
-
Ærgerligt for HH. Jeg har svært ved at se den som en rentabel forretning fremadrettet..
-
men jeg tror nu ikke at det er grunden..RSI er stadigvæk lav for VWS, og så tror jeg der er en synergi mellem suzlon og VWS som bliver solgt til Repower... Eller det er i hvert fald mit bud.
-
Ja og de blev dobbelt ramt af xella
-
Men de har ok vækst og kassekreditten forlænget til 2015
-
Man må håbe de kan lave en turn around
-
Det er ikke fordi jeg ikke tror på forretningen. Det er blot fordi jeg tror markedet leder efter en grund til at tage profit
-
Benny. Solar var stort set ligeså kedeligt som jeg beskrev i videoen. Sorry
-
Man skulle have været sap konsulent

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind