Aktiesnakken — Marts 2012
-
kommer i debatten og på vores kanaler
-
det er derfor jeg gjorde det. men troede det var fredag

-
så er der solar http://www.proinvestor.com/boards/54337/
-
Har læst en artikel at DAB muligvis vil fusioner (ikke sat navn endnu) Hvad vil det betyde på aktien? Har en lille potion i DAB, skulle man købe flere eller? er lidt i tvivl efter den her artikel https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=216775013&sourcecode=ddk
-
Udbytte for TDC og Novozymes nu korrekt tilskrevet alle porteføljer
-
ny genmab website? Jeg har nu den samme som de stort set har haft siden de belv børsnotert i 2000
-
13/3 18:18 af alexanderbs
Hvordan kan man søge på sit team?
13/3 18:18 af alexanderbs
i aktiespillet?
-
For dem der investerer i de små banker http://www.fyens.dk/article/2042878:Business-Fyn--Totalbanken-er-i-store-vanskeligheder
-
yep Mash, de samme som sidst
-
-
hey! Tjek min nye hjemmeside! http://www.newinvestor.dk/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind