Aktiesnakken — Marts 2012
-
kl. 18.30
-
Hej Plussere. jeg vil rapportere fra Genmab CC kl. 18.30
-
aka har du set om der er nogle overraskelser?
-
-- Lanceret i 23 lande ved udgangen af 2011 under handelsnavnet Arzerra

-
-- Salgsfremgang på 40% målt i GBP, hvilket resulterede i royalties til Genmab
på DKK 75 mio.
-- GSK igangsatte det første studie med subkutan administration af ofatumumab
til behandling af recidiverende-remitterende multipel sklerose (RRMS)
-- Over 75 planlagte eller igangværende studier sponsoreret af investigatorer
(ISS) -
-- Indgik DuoBody
forskningssamarbejde med ikke-navngivet farmaselskab -
Det er "pænt" resultat de kommer med og de har stadigt mange kolde kontanter i kassen.
-
cahsburn på 441 mio med 1,1 mia i kassen
-
ja de burner en lille smule mindre end forventet
-
her årsrapporten http://www.genmab.com/~/media/03_annual report 2011_070312_uk.ashx
-
regner med at brænde yderligere 425-450 mio i år
-
men jeg skal lige grave mig igennem det
-
regner med samme oms for 2012 som for 2011. den er jo lidt svær at gennemskue pga milestones. står ikke umiddelbart hvad de forventer i royalties
-
så selv uden fabrik salg
-
ser det fornuftigt ud
-
det er en hel ny stil i årsrapporten.
-
ja de har ca 1 år inden emissions spøtelset dukkker op. Med mindre de inden da får solgt fabrikken elelr lavet licensaftaler med god opfront betaling
-
spøgelse
-
der var nok en del selskaber der gerne ville være i deres situation, med et stof på markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind