Aktiesnakken — Marts 2012
-
fint fizz. Mente nok det var her 1. halvår
-
Jo de har også patentudløb i EU. Så det skal du ogsåp følge op på hvornår det udløber
-
golf er det så mange forskellige typer virksomheder eller holder du dig indenfor et specifikt område som f.eks handels virksomheder eller andet?
-
det er også vigtigt at forholde sig kritisk. Tror der er mange gode investerings muligheder derude. Men også nogen man bør holde sig fra. Men afhænger jo også meget af ens egne kompetancer. Hvad kan man evt selv hjælpe selskabet med i form af smart money
-
genmab ude med pænt regnskab http://www.proinvestor.com/aktienyt/606023/Genmab-2011-aarsrapport
-
det er godt fizz. nu er du meget bedre klædt på til at træffe beslutning om du skal investere i lundbeck elelr ej. For nu ved du en meget stor andel af deres oms vil forsvinde over de næste 2 år startende fra nu. Spørgsmålet er så hvor meget de kan vokse på deres andre stoffer og på de japanske muligheder for cipralex
-
jeg tror jeg rapporterer fra CC i plus chatten
-
kl. 18.30
-
Hej Plussere. jeg vil rapportere fra Genmab CC kl. 18.30
-
aka har du set om der er nogle overraskelser?
-
-- Lanceret i 23 lande ved udgangen af 2011 under handelsnavnet Arzerra

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind