Aktiesnakken — Marts 2012
-
Jeg er i virkeligheden meget fortrøstningsfuld. Der kommer rigtigt meget ny minekapacitet på banen fra 2013, 2014 og 2015, så efterspørgselsbilledet ser ganske fornuftigt ud. Ser man på 2011 havde man en samlet efterspørgselsstigning på på 9-10 pct. i tørlast, og det er faktisk rigtigt godt. Desværre voksede flåden med 15 pct., siger han til Ritzau Finans
-
Nu ved jeg godt, der er forskel på hvad der sejles med, og typen af skibe, men Mærsk har sat priserne op. Ligeledes er det min forventning at verdenshandelen øges i de kommende år, så luk skuffen og glem den aktie i et par år, så ser det ganske givet bedre ud.
-
Industriproduktionen stiger i DK, så der er altså håb for arbejdsløsheden og den samlede danske økonomi. Samtidig så er DK på vej mod en rekordeksport. Den danske konkurrenceevne er altså på rette vej - jow, det går i grunden ganske godt i lille danevang

-
Og så har jeg ind i mellem et øje på Q-Cells, men den bare falder og falder http://www.q-cells.com/en/investor_relations/the_q_cells_share.html
-
veloxis regnskab ude
-
De ender året med 298 mio og forventer at have 40-80 mio ved udgangen af 2012 eksklussiv mulige aftaler/royalties
-
Intet nyt om emission
-
de skal 100% sikert finde en løsning i år. Det haer de også meldt ud
-
vil de stadig have eget sælgerkorps?
-
de "renger" med en partner aftale på tacro for EU/rest of world ex US her i løbet af 1. halvår
-
....regner med
-
men det giver næppe nok til at køre dem i mål. Så der skal stadig skaffes ekstra penge. Så måske først en del og så efterfulgt at emission
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind