Aktiesnakken — Marts 2012
-
Nej genmab har masser af cash. Regnskabet konmer efter luk idag
-
Det var det svar jeg gerne ville høre

-
@norden har ikke set det men hvis de guider for plus i 2012 mener jeg man skal købe
-
D/S Norden fremlagde kort før markedets åbning regnskab for 2011, som bød på pæne tal, mens forventningerne til 2012 var svagere end ventet, og det bliver straffet af investorerne i den tidligere handel. Aktien falder med 0,77 pct. til 154,30 kr. D/S Norden fik en omsætning på 626,3 mio. dollar i 4. kvartal, hvilket var en fremgang fra 591,8 mio. dollar for samme kvartal i fjor. Omsætningen ligger klart over analytikernes forventninger. Driftsindtjeningen (EBITDA) steg til 62,3 mio. dollar fra 3
-
-
*D/S NORDEN/CEO: VORES MODPARTSRICI ER BLEVET BETYDELIGT BEDRE
*D/S NORDEN/CEO: HAR OPNÅET ALT DET VI SATTE OS FOR I 2011
*D/S NORDEN/CEO: TANK BLIVER STILLE OG ROLIGT BEDRE FOR OS
*D/S NORDEN/CEO: MEGET NY MINEKAPACITET KOMMER IND I 2013 OG 2014
( helt som jeg har skrevet at jeg forventede de kunne faktisk have skrevet 2012 med )
*D/S NORDEN/CEO: HAR GARDERET OS MOD VANSKELIGT MARKED I 2012
D/S NORDEN/CEO: GENS. 2012-TØRLASTRATER DOG HØJERE END NUVÆRENDE
07-mar-2012
i det hele faktisk helt i or -
Fantomas - Gå ind på ds-norden.com under investor ligger der hans 5 minutters præsentation. I den siger han at han ikke kan spå om fremtiden, men at 2012 kunne blive sidste dårlige år og Norden vil ruste sig til at stå endnu bedre når det går frem igen.
-
Jeg er godt i gang med årsrapporten, ser præsentationen senere. I det link du sendte fra borsen.dk har de analytikernes forventninger til 2013.. og det er altså kun marginalt bedre end 2012. I min optik er der ingen grund til at købe Norden aktier i dag, jeg ville bundfiske de næste par måneder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind