Aktiesnakken — Marts 2012
-
Hvad betyder SA S/ADR ? Jeg har googlet og kunne ikke finde ud af det
-
Cool Repsac, det giver mening. Virksomheden er brasiliansk og der snakker de portugisisk, hvilket er meget tæt på spansk. Så jeg godtager forklaringen

-
Ved du også hvordan dividende fungerer? Hos google/yahoo finance står der NA ved dividende men på officielle hjemmesider vises der dividende? Er det fordi dividenden udbetales i lokal valuta? Og hvordan fungerer udbetalingen i så fald? Bliver det Reais --> USD --> DKK ?
-
Godmorgen. Det håber jeg ikke
-
Aka, hvis dit håb var nok, så ville jeg være en rig mand
-
Jeg gætter på et januar rally som endte i starten af marts
-
Ja frede det er egentligt e meget godt gæt.
-
Det blev lidt surt igår. C20 blev vist over ramt af noget gevinst hjemtagning i Novo og så er der jo nordsø olien der begynder at rumstere i Maersk
-
Aka kender du virksomheden AES Tiete?
-
Nej slet ikke
-
Jeg tænker lidt at det er et stærkt alternativ til Fortum med langt større vækstpotentiale
-
Og flere af kriterierne som skulle til i din FA synes jeg bliver indfriet
-
Prøv at læg et indlæg i debatten, så kan det være at vi kan dyrke den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
blot at hvis vi får en gennemsnitlig korrektion vil den nok fortsætte ind i næste uge.