Aktiesnakken — Marts 2012
-
Ud af Tower hurtigst muligt,den er på vej mod konkurs og der bliver intet til aktionærerne
-
man skal hele tiden huske på en gylden regel: At der hvor der er gæld bliver aktionærerne de sidste der får noget. Og det er som fiskemanden siger i 99% af tilfældene intet.
-
Vi kan konstatere at goldman sachs rygtet intet gav og at Nordea er enig med PI. Aktien er 5 øre værd
-
sælg... der er andre der står i kø, hvis den begynder at falde, og husk at du starter et salgspres, ved at sælge dine.. sælg halvdlen, og se hvad der sker, een af mine allersørste fejl, er at jeg ikke har solgt, når jeg har den følelse af at det går helt vildt godt
-
kun en ting at gøre i min øjne....
-
sælg min. 50%
-
Torm skal skaffe mindst 5 milliarder kr i nyt kapital og denmsom vil skyde det ind kræver at overtage hele selskabet og vil ikke dele evt fremtidig indtjening med tidligere aktionærer ,udvandningen bliver ihvertfaldmsåmstor så 5 øre er maxværdi !
-
er det en short anbefaling?
-
nok ikke til at låne torm aktier nogen steder...
-
enig fisk... de eksisterende aktionærer kommer til at sidde med max5% af et nyt selskab... hvis de ikke selv lægger nogle skejser også
-
Golfhouse - en ganske enkel ting som jeg bruger, er at jeg ikke tænker at aktierne er solgt, jeg tænker at jeg "låser kursen" - det er allerbagerst i hovedet, og psykologi på lavt plan, men virker fint for mig...
-
døddræbende emission giganticus venter om hjørnet... evt. efter et omvendt split 1:50 eller 1:100 vil jeg gætte på
-
Ja og hvem tør lægge så meget ud ,når sidste års underskud var så dræbende stort
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind