Aktiesnakken — Marts 2012
-
tjaa pas. Måske det mindst ringe
-
jep
-
kommer an på hvor højt tårnet er(læs hvor mange sektioner) Men 2 til nacelle, 3 til vinger, 1 til nav og 3+ til tårn
-
hvad skyldes den specifikke interesse?
-
ok. Der bliver også virklig solgt maneg V112 på de tyske marked. Det er blot små projekter på 1-7 møller
-
er du udbyder af et projekt?
-
ok
-
FLSmidth har fortsat opbakning fra mineudstyrskoncernen Ludowici til det danske bud på det australske selskab. Det skriver avisen The Australian, der noterer, at bestyrelsen for Ludowici onsdag fortsat anbefaler FLSmidths tilbud.
-
topotarget oppe med 9%. Er der relevant nyt i spectrum regnskabet siden den flyver sådan?
-
160% vækst i oms til nu $193 mio...>Det er sådan tal vi vil se i genmab......
-
hellere i Bioporto

-
ha det er lige før det vil være en skuffelse (når vi ser isoleret på nagl)
-

-
Hey proinvestors! Jeg sad lige og læste lidt rundt omkring og tror jeg godt kunne tænke mig at se lidt nærmere på value strategien og herunder FA. Moderteorien stammer vel fra Benjamin Graham og hans værk "security analysis". Jeg så lige at der er en 2008 udgave af bogen men tænkte på om det er en bog der ville være noget værd?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind