Aktiesnakken — Februar 2012
-
hvis den tordner videre op i åbningen så kan der måske godt være noget mere i neurosearch
-
kurs 22,49 damn ikke ringe.. men mon ikke at der er mere at komme efter
-
den kommer til at blive handlet helt vildt sindsygt når først robotterne går i gang i åbningstiden. så den skal nok svinge en del frem og tilbage. men også højere end dette
-
jeg overvejer også om jeg skulle gå med
-
neurosearch sælg på denne "
nyhed" -
ja aka det ER en nyhed. Har ikke nogen ns aktier men hvis jeg havde ville jeg ikke sælge her og nu. Tror godt der kan være mere at hente inden den nok siver lidt tilbage
-
der er intet værdi i det for NS i min optik
-
og ihvertfald intet man bør investere efter
-
der er måske ikke noget i værdi for ns. Men der kan også godt være det. Er i hvert fald ret sikker på at deres forretnings udvikling afdeling rydder bordet og genoptager kontakten med dem de tidligere har snakket med
-
alt andet vil være dumt
-
Det hele er sikkert udskilt allerede og det vil være utænkeligt at NS bruger ressourcer på det nu
-
ja det ligger i anion regi (hvis anion får ekstern finansiering) men derfor har det stadig betydning for ns hvis der kan hives penge ud af stoffet
-
og med FDAs kovending på fedmeområdet så er der naturligvis en masse selskaber der kommer til at genoverveje strategien på området og se hvad der er af stoffer derude
-
Men ingen tvivl om at det er stort for VIVUS efter det er det første fedmeprodukt I USA i mange år
-
nu skal vi mlige swe om fda også ender med at godkende. det er set før at fda går mod panelets anbefaling omend de som regl følger det
-
trold hvornår er det det sker??
-
Men det er jo meget spekulativt og svagt. 1. Hvormeget kan NS overhovedet få? 2. Ingen garanti for at teso kommer i spil. Det er bare for sent for NS aktionærer
-
17 april
-
flot regnskab fra ØK og virkelige flot vækst i 2012 http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/226288/oek_tror_paa_kanonvaekst_i_2012.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind