Aktiesnakken — Februar 2012
-
ja hvad skal man gøre JKY

-
Nej det håber jeg heller ikke. Jeg ved ikke meget om de fundamentale forhold, er bare en idealist der mener at vindenergi er uundværlig i det fremtidige samfund, både klimamæssigt men også forsyningsmæssigt, men penge og idealisme blandet med lidt psykologi, er en cocktail vi kunne snakke længe om.
-
Golfis. Skal det være Vestas? Hvorfor ikke Siemens?
-
stigningen skal findes i en melding fra FDA, angående opbakning til et nyt fedmemiddel fra vvus, og neuro har deres tesofensine
-
ns stigningen er fin nok. det er under 50 mio i ekstrra værdi. vivus steg ca 5,5 mia i værdi
-
det er et meeeeeeget long shot MEN jeg er ike i tvivl om at det her betyder ns tager en ny runde med dem sm tidligere har vist interesse i stoffet
-
Husk på de rent faktisk havde lavet en aftale men at de fik tomlen ned af i sidste instans da ledelsen fra big farma gik mod deres egne ffolk som havde forhandlet aftalen på plads
-
og det var i et miljø hvor FDA var rigtig barske mod fedme stoffer. Nu tyder alt på de er blødt op
-
nej ns har store uudfordringer
-
og tesofensine bliver udskildt i selskabet anion sammen med R&D og flere andre kliniske projekter
-
så ns vil ikke direkte kunne få gavn af en evt aftaleom ns.
-
Aka: Det skal være Vestas af nationale, irrationelle årsager.
-
NS får en andel i anion og det er så blot den andel der bliver mere værd. så det løser faktisk ikke deres udfordringer
-
Jeg synes den stigning i NS er helt langt ude
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- og B&O for den sags skyld.