Aktiesnakken — Februar 2012
-
det der er vigtigt - også at give videre til sønnen - er det fundamentale i investeringen.
-
Golfis, det er fantastisk svært at forudsige, en dårlig nyhed kan gøre hvad som helst ved bunden.. hvis vi vidste den absolutte bund var 55, så handlede den ikke under 60 nu.. der er store short interesser i vws, så man kan ikke stole på at aktien handles til hvad den er værd
-
GN har ihvertfald lige forklaret analytikerne deres 2013 guidence, at dømme på kursen, så er forklaringen accepteret
-
58,7 her
-
-
hvad kan man ikke?
-
Tak for rådene. @aka: det er rigtigt, mit golfhandicap trænger til en ny bund :-). Mht. det fundamentale i Vestas er er både det ideologiske argument, hvilket han godt forstår. Jeg tror dog at det er chancen for gevinst der trækker mere, han er også klar over at pengene kan gå tabt. Risikoen er han villig til at løbe. Og om han går ind nu eller i 25-50, må vi få afklaret.....Gerne med en positiv fremtid for Vestas som begrundelse.
-
-
nå beklager.. det er med overskriften "GN åbner op for posen"
-
jo.. har lige selv prøvet, jeg kan heller ikke
' -
GN Store Nords direktør for divisionen Resound er træt af analytikernes skepsis over produktudviklingen, og derfor åbnede direktøren usædvanligt op for posen med kommende lanceringer i 2012 på telekonferencen efter regnskabet for 2012.
- Vi bragte ny banebrydende teknologi til markedet midt i 2010, og har siden da leveret en fuld produktfamilie. I 2012 vil vi levere mange nye produkter, og en hel familie af nye trådløse produkter, sagde Lars Viksmoen, direktør for Resound.
-
Et slide viser, at der i 2012 vil komme en nye præmium produkter både inden for produtkgruppen Performance, Lifestyle- Design og Pediatrics. Det samme er tilfældet for mellemklassen, mens der kommer et nyt designprodukt i basisklassen, der indeholder Alera 5 og Alera 4.
Der kommer ligeledes en ny generation af Resound unite familien, der tilslutter den trådløse teknolig til tv, radio etc. etc.
-
det synes jeg er interessant
-
Ja Golfis....Vestas er en smuk investering, men det er en rigtig svær branche med styrtdykkende marginer.
-
Det er måske en anledning til at drøfte indtjening og valueaktier med sønnike
-
Jeg elsker Vestas for det er Danmarks sidste chance for at være en industrination og uden industri ingen innovation
-
Så er AO kommet i hopla..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind