Aktiesnakken — Februar 2012
-
http://npinvestor.dk/nyheder/vestas-loeftes-af-short-afdaekning-241165.aspx Det var dog et interessant valg af navn til et bryggeri

-
Forkert link, her er det rigtige; http://epn.dk/teknologi2/tele/article2697893.ece
-
Kryler, jeg mindes hverken du eller jeg klage over at Centa, vi har blot nævnt at der gerne skal være begrundelse og baggrunds research bag ved kurs spådomme. Bolden, ikke drengen
-
Jeg gav centa en timeout igår fordi han ikke ville skrive i daytraderchatten
-
igen: Hvis I har løsningen, har jeg sværdet!
-
Han havde jo også fået en warning...
-
Så føler man vel ikke at man har gjort noget forkert? Hvis man kan lege tågehorn i den ene og blot rykker over i den anden når man får timeout?
-
der er åbent for centa nu
-
Jamen jeg er også meget positivt over de nye der kommer ind på PI
-
Og skal vi ikke kalde en spade for en spade og kalde det HAN BLEV BANNED
-
Vi har en dolk og etsværd: Mute og Sletning. Centa blev muted.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind