Aktiesnakken — Februar 2012
-
Men når vi nu har en daytraderchat, så mener jeg at der er en mulighed for at gå nuts der?
-
Men er det ikke bare at nogen kommer igang med den? Man kan også oprette en vestas gruppe og gå balistic der
-
Men altså bare så I ved, så volder det mig hovedpine at jeg ikke kan finde en ordentlig løsning. For jeg vil gerne have at der er plads til alle herinde. Også daytraderne
-
Nå går i møde. Fantomss forslag vil jeg lige overveje. Hvis nogen kommer med den Salomoniske løsning, så har jeg sværdet!
-
Kan du ikke lave det så man kan have 2 chatter åbne, man vil jo nødig gå glip af noget
-
Jeg tror heller ikke det er tiden for TDC, før der er klarhed med kapitalfondenes store poster..
-
Men jeg kan alligevel godt forstå at man er fristet.. Helt uinteressant er den heller ikke..
-
Man kan poppe ligeså mange ud ved ikonet øverst oppe der ligner en iphone

-
hvad med berkshire? Den gamle mester kan stadig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind