Aktiesnakken — Februar 2012
-
-
Torm forlænger. Godnat
-
sov godt
-
Godmorgen
-
FLSmidth Offers AUD 10 per Share for Australian Company Ludowici
-
Morning.
-
Godmorgen Kristensen, er det et billigt eller dyrt opkøb hvis det går igennem?
-
En forøgelse på over 25%, så er man seriøs

-
Det kommer til at gøre ondt på Vestas i dag
-
Hvis jeg kunne shorte, så havde jeg gjort det. Jeg skal have flyttet mit depot over til nordnet, det der intradagkredit lyder meget attraktivt
-
Det lykkedes ikke den amerikanske vindindustris støtter at få en forlængelse af skatterabatordningen PTC med i pakken, da Demokraterne og Republikanerne i nat blev enige om en forlængelse af den bredere skatterabat på indkomstskat.
-
Men der er dog håb endnu for en forlængelse. http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/225774/vindenergi_ikke_en_del_af_amerikansk_skatteaftale.html
-
Jo jo, men den kortsigtede shorter ser ikke på håb om lang tid. Derfor tror jeg at denne nyhed vil give Vestas hug i dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind