Aktiesnakken — Februar 2012
-
meget lækkert med små bankerne...coller
-
Ja Buffet og FA hører sammen
-
altså det er meget simpelt, men jeg bruger det ikke så meget, det er først når jeg spotter muligheden at jeg gennemfører en handel baseret på dybde, når jeg har fundet en aktie som kunne have potentiale, så følger jeg den tæt, og ser på ordredybden, når så tidspunktet kommer og aktien når det punkt hvor mange købere springer på så kigger jeg lige hurtigt på spredning, mellem køber og sælgers priser, hvis købers er mindre så er det at jeg springer ind i aktien.
-
Repsol, jeg tror det vil være nemmere at forklare strategi som et debatindlæg, så kan du også få det stykket sammen på en gennemskuelig måde - både for en selv og for andre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind