Aktiesnakken — Februar 2012
-
en blåstempling fra Buffet er måske ikke nok?
-
Jeg vil hellere købe i berkshire og så få det hele med
-
måske man skulle købe en snes
aktier i berkshire, og lade ham gøre arbejdet.. -
Ja præcis. Hvad ligger den egentlig i nu, sidst jeg så var den i 80
-
sidst jeg kiggede, var den i 110.000
-
$
-
Den er splittet så du er bagud
-
-
den ser ikkesærligt splittet ud på google
-
-
B aktien
-
nåååå ja:-)
-
Mmmh
er de kommet med regnskab endnu? Jeg vil nok gerne have nogen af ham i mit næste vindue. Jeg køber for ca 5k om måneden p.t -
Det er ikke som i gamle dage

-
pas... jeg kigger ind fra tid til anden, eneste us aktie jeg har fast, er appl
-
den har jeg opgivet at sælge og købe, den bliver ved med at stige
-
ja.. vi vil ha de gamle dage tilbage
-
Fedt fill. Den er også god
-
ja.. men bindegalt, den er steget 40 dollar på en uge.. svarer det til danmarks bnp, eller sådan noget:-)
-
Deres regnskab var genialt. Jeg tror aldrig man i verden har set nogen indtjening så stor. Det er insane
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind