Aktiesnakken — Februar 2012
-
Du skal ikke have en HSBC konto Aka?
-
ja det skal nok ødelægge alt
-
Centa skriver ikke så meget om vestas lige nu?
-
Jeg fik afslag på forskud, ingen vestas til mig
-
Haha god idé!
-
Skal vi godt nok ned i 50 Kryler? Vinder du det væddemål?
-
vws lukker i 60,15
-
Ja det er jeg ret overbevist om , når vi får næste regnskab så er der ikke ret mange der har tiltro til at det vender de næste år ! desværre for det havde da været sjovere hvis det bare kørte derud af med stigende omsætning og massere af ordre i US ( hvor en af mine venner er ansat )
-
ja det er rart
-
10-feb-2012
Vestas' kinesiske konkurrent Goldwind har indgået en aftale med den statsejede Export-Import Bank, der skal levere lån og andre services der skal støtte de udenlandske vækstambitioner. Det skriver Recharge.
Aftalen løber over fem år, og vil hjælpe Goldwind "til at blive en global forretning og søge globale partnerskaber".
Goldwind har tidligere fået en 6 mia. dollar stor kreditfacilitet fra China Development Bank.
Redaktion +45 33 30 03 35
Ritzau Finans
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
)