Aktiesnakken — Februar 2012
-
Det er Vestas vi snakker om
-
Det kan du sagtens have ret i - så er spørgsmålet om bunden før det er 50 eller 60
-
Men for mig er det ligemeget, jeg har ikke frie midler lige nu alligevel
-
Jeg har et spørgsmål. Genmab modtager milestone fra Lundbeck - Lundbeck stiger og Genmab falder - hvorfor?

-
godt spørgsmål. Jeg tror ikke der er nogen sammenhæng lige der
-
Det er godt nok fristende, spørgsmålet er om man kan hoppe fra Zealand over i Vestas nu og så tilbage til Zealand i næste uge... Men jeg tør ikke
-
Så er jeg med igen og har lige set hvad der er skrevet og centa ! jeg gav dig jo et godt råd om at sælge mens den var over 80! så lad være med at sige at jeg råddede dig til at sælge på bunden ! men jeg skal da nok lade være at råde dig hvis det er sådan du opfatter det !
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind