Aktiesnakken — Februar 2012
-
giv mig noget med yield 3-4% og p/e 7-8 så er jeg med
-
TK Development Aka, kan du fortælle mere om den?¨
-
jeg tror de er den sidste developer der står, har et meget godt segment med de shopping malls, rimelige købmænd, men ikke det stærkeste kort
-
jeg vil generelt hellere til udlandet
-
industri, tech, forbrug tysk/amerikansk
-
-
Handler i alle udlandske aktier gennem nordnet eller kører i gennem andre banker i europa? Nogen som overvejer en bank i Hong Kong? Der kommer nok næppe tobin skat, der er ikke engang beskatning af capital gains herude... Pænt nice
-
Ikke så længe man fortæller skattefar om hvad man har stående nej
-
Jeg har nu ikke så store beløb at det betyder noget for mig, en ung knægt i udlandet uden "akademisk" uddannelse, men jeg kunne da forestille mig at der var andre hvor det virkeligt kan komme til at betyde noget
-
Nu taler jeg jo om tobin skatten - det andet er jo knap så lovligt

-
hvis du vil have indeks i realtid så skal du gå på listerne, øverst oppe er forsinket 15 min
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind