Aktiesnakken — Februar 2012
-
afsnit 3/6 af "Penge magt og krise" starter på dr2 om 10min. Ret underholdende serie fra BBC
-
-
Godmorgen!
-
God morgen
-
Akademikeren, hvad tror du er Genmabs bund lige nu? Burde man sælge nu og genkøbe kortsigtet for at opnå større antal aktier?
-
Den faldt jo fra 50 til 43 på relativt kort tid, det kunne den altvidende investor jo have brugt til at forøge sin aktiekapital med over 15%
-
Regnskab om en lille måneds tid. Salgstallene giver ikke anledning til at mene noget radikalt anderledes om Genmab
-
Genmab er steget forholdsvis kraftigt i år. Gevinsthjemtagning er vel ikke så underligt. Trigger kan være en deal på Daratumumab på den korte bane.
-
Men om bunden er her i 43 eller i 46 eller lavere har jeg ikke rigtigt nogen mening om
-
Okay, det var også i nogenlunde de baner jeg tænkte i... Tak for det! Noget andet jeg har tænkt over er Tobin skat. Hvad ville en mand med dybe lommer som du gøre i tilfælde af at man bestemte sig for at indføre skat på financielle transaktioner - ikke helt urealistisk med den flok sigøjnere der styrer landet lige nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind