Aktiesnakken — Februar 2012
-
Vestas har fortsat ing
en planer om at deltage i en decideret konsolidering af vindmølleindustrien, men selskabet vil dog gerne finde en partner til at dele de massive omkostninger, der venter udviklingen af den nye gigantiske offshore mølle V164. I det hele taget kan det være en forløber for en ny type partnerskaber i industrien, vurderer Ditlev Engel. -
Jamen jeg lytter altid til centa , det er jo sejligt at have noget at smile af i disse kolde tider og mange af hans ideer kan sagtens bruges ( man skal bare gøre det modsatte ) ja jeg klager nu ikke selv de Topsil jeg fik forærende har nu et overskud på 442 kr
så det går nu nok alt sammen selvom vi er så ukisteligt dumme 
-
novo det er insanity!
-
men profitabelt insanity
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind