Aktiesnakken — Februar 2012
-
man kan ikke shorte bioporto fordi det er sådan en lille aktie
-
men det er rigtigt set. Nyheden er rigtig dårlig for bioporto
-
aka, passer ikke
-
jeg kan shorte biop via nordnet, hvis jeg ringer til dem
-
hvad er der at forklare Turin? hvad er du i tvivl om min ven?
-
nå så blev jeg også klogere. Kan man virkelig shorte bioporto? Det vidste jeg ikke
-
Og Toche du skal da ikke undskylde noget. Helt legitimt og god betragtning du kom med
-
jeg har før shortet BioPorto, jeg kender den jo ret godt..
-du ringer til Nordnet, og aftaler antal, så lægges de op til dig, det tager 5 splitsekunder, så får man afvide om man skal ringe sidst på dagen, om det er muligt at holde natten over, er det det, så ingen problemer -
ret vildt at Nordnet tilbyder det, men så blev jeg da klogere på det. Tak Fill
-
siger I ikke lidt til denne her også http://www.proinvestor.com/boards/52761/ProInvestor-version-44
-
har solgt mine idag, desværre...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind