Aktiesnakken — Februar 2012
-
patent afvist. jeg tænker aspekulant sender en flaske rødvin til aka http://www.proinvestor.com/aktienyt/599368/BioPortos-NGAL-cutoff-patent-afvist-efter-afgoerelse-i-indsigelsessag
-
hej misterbagger. De fandt sammen med et andet norsk firma et kæmpe fund
-
Centa, hvad hvis de nedjusterer igen, hvad hvis oprydningen viser flere skjulte omkostninger, hvad hvis udviklingen af 7mw møllen fejler og lanceringen bliver udskudt, hvad hvis de bliver tvunget ud i en emission? Nu er Carlsen røget ud, men vi venter stadig at se hvem de finder som erstatning.. Der er meget der stadig kan blive værre! Jeg har også vestas aktier, og er til dels enig med dig, men jeg føler at du ødelægger diskursen.
-
aka > så fatter jeg sgu intet af det store fald .. aktien har aldrig været billigere ...
-
Jeg har siddet og ville købe mine vws tilbage, men nu ved jeg snart ikke om jeg hellere skulle købe noget andet og glemme den skodaktie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind