Aktiesnakken — Februar 2012
-
de har lige gjort det lidt sværere for sig. De kunne have tage CFO ved sidste kvartal
-
noooo .. afskede CFO dagen inden aflæggelse af årsregnskab .. LOL .. så er det satme skidt .. der vælter skeletter ud af skabet i morgen.. .. nej nej nej.. hvorfor er jeg i den aktie ...
-
ja jeres morgen blev lige lidt mere interessant (kinesisk)
-
centa. en diskussion er ikke enten panisk eller euforisk. Vi forsøger at gøre hinanden klogere
-
Jeg ville også kunne forstå en afskedigelse imorgen, men idag? er det ikke et signal om at bestyrelsen er blevet taget på sengen?
-
centa > problemet er jo ikke at de fyre CFO .. det er jo som sådan okay .. men 10 timer før man skal fremlægge årregnskab ?!?!? .. så er det satme skidt ...
-
de har højst sandsynligt været samlet for at underskrive regnskab
-
jeg nedjusterer til seng. vi ses i morgen kl 8.22
-
det bliver spændende... LOL .. og dyrt ;-D
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind