Aktiesnakken — Februar 2012
-
nu jeg "har" dig - hvordan vil du vurdere odds på bioporto næste uge? jeg har læst en del om patent sagen, og umiddelbart er min konklusion at det er et godt væddemål

-
Andre må også gerne byde ind, har lagt mærke til der er en del Bio interesserede herinde
-
oooh der fangede du mig. Vi har jo mange eksperter på Bioporto herinde, så de er nok bedre end mig. Men der er et meget godt wallstreet ordsprog....never buy into a lawsuit....det kunne måske udbredes til patentslagsmål?
-
de har en meget god gruppe herinde også aspek
-
ja det var faktisk også min første tanke da jeg kiggede mod Bio - men så røg tankerne tilbage på mine gamle poker dage hvor odds spillede en stor rolle
-
og hvis jeg fører det over på denne patent sag og mener chancen for en Bio sejr ligger mellem 70-90%, så er jeg meget fristet til at hoppe på vognen
-
hvis du spørger i debatten, så skal du nok blive overdænget med svar
-
nogen der har en mening om gn aktietilbagekøb? http://www.proinvestor.com/boards/52646/GN-store-nords-aktietilbagekoeb
-
med patentjura kan man ikke vide og som jeg husker de udtalelser der kom er intet sikker
-
ja god pointe, og jeg har nok også læst mest fra kilder der er positive omkring bioborto - mangler måske at se mere om sagen fra modparten
-
kan være man skulle vente på udfaldet, og have en strategi klar uanset resultat. Aktien skal jo nok bevæge sig meget kraftigt, så kan være der kan tjenes lidt der
-
jeg tror de fleste regner med at de vinder sagen, ved ikke hvad der sker hvis de taber.
-
men det er ihvertfald ret spekulativt og jeg har kun dårlige erfaringer (I GN) med at bette på retssager
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind