Aktiesnakken — Februar 2012
-
har ikke intradag kredit mere, jeg begyndte at arbejde lidt med min tålmodighed, og så begyndte jeg at tjene penge:-)
-
kan huske en sætning jeg læste, angående algo trading, at efter det var blevet indført, havde der ikke været en eneste uge, hvor det havde kostet penge.. tesen er så, at med den mængde, og de mange købere der var under 65, så var det forudsigeligt, at computerne ville købe den op
-
min strategi med intradag, var ihvertfald ikke holdbar, det har kun kostet penge..
-
forventer også snart at GN store nord kommer over 60... der er jeg også godt med..
-
den liggr også til højrebenet... og der er blevet akkumuleret pænt her i 58-59,
-
aka har ingen lommer...
-
lidt død er man vel altid
-
rygterne om mine lommer er stærkt overdrevne
-
vi får se... hvad mener aka manden om GN pt`?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind