Aktiesnakken — Februar 2012
-
Det kan du så kombinere med endnu mere konkurrence og lavere fragtrater, en gæld på 10 mia, negativ drift og negativ cashflow. You do the math

-
Synes bare, at folk siger, at Mærsk er den eneste shippingaktier, som der er penge i (;
-
Der må være andre (;
-
Man skal være ret forsigtig med den branche p.t.
-
Nej centa, lad os ikke det
-
Vær nu fornuftig
-
Torm, 10mia i gæld og et estimeret tab for 2011 på 1,4mia .. jeg leder efter andre muligheder

-
Præcis aspek
-
Aka, mht obl auktioner i kalenderen så forsøg at lokke Conner til at give sit input - han er jeg er vist de der har mest fokus i den retning

-
Shippingbranchen er dog den største fragtbranche og det tror jeg også, at den være i de mange kommende år, så jeg leder efter en langsigtet investering (;
-
er=og*
-
måske ville TORM ikke være det bedste, men der må være andre muligheder (;
-
Hvis du endelig vil så er der ds nordn, men afvent regnskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind