Aktiesnakken — Februar 2012
-
her er en til dig Turin, du er sindssygt irriterende:-) http://www.youtube.com/watch?v=gSH74Sm277M
-
ja... men derfor kan man da godt købe og sælge shorts samtidigt
-
og så?
-
Et tænkt eksempel Turin, kunne jo være at man sælger hvad det skal være i kurs 65, og køber under 65, for at afdække sine shorts, - har man poenge nok, og planen lkykkes, så har man tjent en fandens masse mere, end ved blot at købe til kontoen gik i nul
-
Ha ha.. idag har mli fx købt 72901 i 64,52 og solgt 164494 til kurs 64,6 -
-
så... mit sign til at supplere i vws, er når mli begynder at købe over kurs 65.. -det kan jeg bruge det til
-
jeg har bygget min pyramide i vws nu, men ikke helt færdig..
-
Turin, har du taget hash? mit argument er jo netop at jeg synes de er meget udspekuleret, og jeg følger nøje om deres plan lykkedes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind