Aktiesnakken — Januar 2012
-
hvorfor har jeg ingen realtid ??
-
VWS var op på 63,6 men falder nu selvfølgelig stærkt tilbage, nu 62,55
-
har i problemer med jeres realtid ???
-
arrghhh jeg har det skidt når jeg ingen live opdatering har ...
-
Pandora ryger lige lukt i helvede..
-
Burde ikke være noget galt. Hvor har du problemet?
-
hvordan er det man får fat i en teknikker så man kan få sin realtid tilbage ... ?? det er pr mail ik ?? de overvåger ikke chatten vel ?
-
Hey Aka
-
mine aktier opdater ikke..
-
Go morgen
-
Aka, Amylin er Novo konkurrent - Bydureon som de fik godkendt af FDA er direkte konkurrent til novo's victoza , og tages én gang ugentlig mod victozas daglige
-
Nej send det til info
-
Har andre problemer med realtid?
-
Ok aspek. Det lyder som ret interessant
-
de droppede i øvrigt deres samarbejde med Eli Lilly - mener Amylin skal give Eli Lilly 1,5mia i royalities af deres Bydureon, så godekendelsen er også en god nyhed for Lilly
-
Aka > jeg har prøvet på 3 forskellige PCer nu .. jeg har samme problem .. mine aktiekurser opdater ikke...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind