Aktiesnakken — Januar 2012
-
Først skal den lige passere de 100 du snakkede om tidligere i dag.. )
-
vi skal jo op at kæmpe mod saxo en dag og denne gang på deres hjemmebane

-
VWS springer først op hvis de levere et ordentligt rengskab med plus på bundlinjen
-
rune > jeg er bange for at du får ret ...
-
pt har de sagt at de rammer NUL..
-
og hvis de kan levere et lidt positivt reslutat så tror jeg på at det går stærkt mod 100
-
rune > antag at vestas i dag kom med et halvlunkent positivt ragnskab .. ville du så betale 99 kr for en vestas aktie , når du nu ved (og de selv siger) at fremtiden ser mørk ud .. ??
-
Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på VWS eller på TA men udover regnskabet og måske forlængelse af støtteordningen i USA kan jeg ikke se hvad der er af trigger i kursen
-
centa.. den stiger ikke til kurs 100 uden grund.. som f.eks regnskabet..
-
MB jeg tror at VWS så langsomt er ved at have optimeret virksomheden. men ingen tvivl om at 2013 kan blive et hårdt år.
-
jeg håber da at vestas kommer lidt op .. men .. jeg ville aldrig købe mig ind ved kurs 80-90 .. ikke med de udsigter ..
-
VWS er og bliver shorternes favorit og så længe der ikke ser en squize out så hænger vi herned..
-
men kursen har været presset i bund og hvis DE kan holde hvad han lover så tror jeg optimismen vil vende for selskabet somt kursen.
-
centa > tager din TA aldrig fejl .. ?? men jeg håber du får ret .. mit gak er 68,1 .. så jeg ville hive penge hjem ..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind