Aktiesnakken — Januar 2012
-
men hvad jeg kan se inde fra os så er der mange som har accepteret, men om det er nok det finder vi jo nok snart ud af.
-
Vindmøller
Dezvoltatorul de parcuri eoliene Monsson Group, detinut de omul de afaceri Emanuel Muntmark, va investi aproximativ 250 milioane de euro in constructia unui parc eolian in localitatea Pantelimon, judetul Constanta. Udvikler af vindmølleparker Monsson Group, som ejes af forretningsmanden Emmanuel Muntmark, vil investere omkring 250 millioner euro i bygge en vindmøllepark i landsbyen Panteleimon, Constanta amt.“Cand constructia noului parc eolian va fi finalizata, cel mai probabil i
-
ikke om jeg forstår man acceptere til den pris...... tror ikke de når over 90%
-
hej stoft. Ja den snakkede vi lidt om i sidste uge. Det er endnu et rumænsk projekt hvor developeren siger det er vestas, og i dette tilfælde at de allerede er begyndt bygningen af parken, men hvor vestas ikke har meldt ordren ud til markedet......
-
hvor stor en del er de i ejer.. er det ikke omkring 40% allerede??
-
Rune kan ikke huske tallet men mener det er i det lejde. Men selv da er der langt op til 90% når man ikke tilbyder nogen præmie
-
helt i orden stoft. det er i en af vestas debat trådene
-
-
det var nu meget godt ramt med de 40% (40,01%)
-
ja hvad med den frækkeyahooo
-
det må man sige rune
Nu du er så god med tal hvad er kursen så på bioporto den 9/2 
-
ha ha... Trold nu du nævner det... kurs 11,5+
-
Rune det fint med mig. Så hermed har vi en aftale om at Jyske bank får den i 11,5 no matter what.....:-)
-
Trold.. jeg får lige Hr Ddam til at udstede endnu et IOU så skal den nok komme i kurs 11,5

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind