Aktiesnakken — Januar 2012
-
det kan være at markedet synes at statsobligationskrisen er ved at være ovre
-
stjerne modtaget

-
alle europæiske bankaktier har været totalt underdrejet på grund af krisen i stasobligationerne
-
-

-
"Tysklands finansminister Wolfgang Schäuble benægter, at den tyske regering sammen med Frankrig arbejder på at få udskudt indfasningen af nye skærpede kapitalkrav til den europæiske banksektor."
-
og FLS skal i plus .. jaja ...
-
det citat var ifm det link kallifs smed - det FT skriver blev afvist af Schäuble
-
@aspekulant, det var egentlig i højere grad henvendt til akademikeren, beklager hvis det fremstod uklart.
-
ah np, jeg følger ikke ret meget med i dag

-
har travlt med andre ting - men shortede danske bank
-
den nye plus chat er præcis til det i vil have den til
-
jeg tænker at plus er for de mere langsigtede og tålmodige sjæle. Jeg vil nok tilbringe det meste af min tid her.
-
-
PAN har også steget temmelig meget i januar mdr så den er vel også blevet temmelig overkøbt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind