Aktiesnakken — Januar 2012
-
mener det var i onsdags eller torsdags
-
jeg shortede efter regnskab og ligger der stadig
-
det er så også det eneste jeg gør rigtigt i det aktiespil
-
Lige mens jeg sidder med kaffen efter frokost: De af jer der er i DNO skulle måske tage et kig på GKP også, har skrevet et par indlæg i debatten. Handles pt på AIM i London, men forventes overført til FTSE til marts.
-
Ok Guys. Så er der kommet en plus chat
-
Så er der gået poker i den igen vedr. Genmab,, det er så komplet latterligt at den skal falde 8 % uden nyheder,, jeg forstår ikke at man gider at arbejde i aktier,, jeg er ihvertfalde færdig med aktier den dag hvor mine 2000 stk. Genmab blir solgt,,
-
hej celcius, den er jo også steget rimeligt kraftigt. Ikke at at en buy anbd hold strategi i den har været at foretrække, men så længe men ikke bliver trukket med rundt i manegen af dem ved at købe og sælge på no news
-
ja jeg kan godt forstår du er brændt der så. Jeg har også store tab i Genmab, men har mine valueaktier til at off sette det lidt. Men havde og har for meget i genmab
-
det kan være at markedet synes at statsobligationskrisen er ved at være ovre
-
stjerne modtaget

-
alle europæiske bankaktier har været totalt underdrejet på grund af krisen i stasobligationerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind